Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Казанская»


«Спаси, Господи!». Спасибо, что посетили наш сайт, перед тем как начать изучать информацию, просим подписаться на наше православное сообщество в Инстаграм Господи, Спаси и Сохрани † — https://www.instagram.com/spasi.gospodi/ . В сообществе больше 60 000 подписчиков.
Нас, единомышленников, много и мы быстро растем, выкладываем молитвы, высказывания святых, молитвенные просьбы, своевременно выкладывам полезную информацию о праздниках и православных событиях… Подписывайтесь. Ангела Хранителя Вам!

Это одна из самых известных молитв, которые поются во всех русских храмах. Все потому что Казанская Богородица много столетий считается Покровительницей и Заступницей русской земли. История этой уникальной иконы началась необычно. В XVI столетии одной маленькой девочке Матроне во сне пришла Царица Небесная и рассказала, где находится чудотворный образ.

Когда девочка проснулась, она все рассказала своим родителям. Но родители не привыкли верить в сказки, поэтому посчитали сон детской фантазией. Однако Богородица появлялась вновь и вновь, пока родители не повиновались. На месте, указанном девочкой, они нашли старинную икону, которая вскоре получила название Казанской.

Казанская икона Божьей Матери

Когда читается акафист Казанской Божьей Матери? В русском Православии «Казанская» является одной из наиболее распространённых и почитаемых икон Девы Марии с Богомладенцем Иисусом. Она вдохновлена древним образом Богородицы «Одигитрия» («Путеводительница»). Однако «Казанская» имеет настолько много вариантов, что нередко рассматривается как самостоятельный тип русской богородичной иконографии.


Казанская икона Божьей Матери

Дева Мария на иконе изображена фронтально по плечи, со стоящим в левой руке Богомладенцем. Он представлен в анфас по пояс, поэтому рук Богоматери, как правило, не видно. Под одеянием скрыта и левая рука Иисуса. Правая же приподнята в благословляющем жесте. Голова Матери слегка склонена к Сыну, однако их взгляды направлены прямо на зрителя. Впрочем, некоторые варианты Казанского образа представляют Богородицу смотрящей немного в сторону. Иконы также могут отличаться цветом фона и одеяний Марии и Богомладенца.

В каких жизненных ситуациях читают акафист у образа Казанской Божией Матери

Дни памяти считаются 13/21 июля и 22 октября/4 ноября. В эти даты всегда идет заздравная торжественная служба в православных храмах. Однако Казанская Божья Матерь независимо от дат помогает людям при разных недугах и в сложных жизненных ситуациях. Акафист перед иконой Казанской Божией Матери читается в таких случаях:

  • ссоры, разногласия в семье;
  • тревожные состояния и депрессии, душевные раны;
  • хронические или тяжелые недуги (особенно при болезнях глаз и в случае слепоты);
  • нищета и безденежье, требующее срочной материальной помощи;
  • в качестве мощной защиты от нечистых сил и магического влияния;
  • как защиту от иноплеменных захватчиков;
  • невозможность найти пару, вторую половину;
  • при вступлении в брак молодых, для его крепости и нерушимости союза.

Женщины, оказавшиеся в нужде или в несчастливом браке, подвергшиеся насилию, нередко обращаются к иконе Казанской Божьей Матери, получают помощь и спасение.

Обретение Казанской иконы Богоматери

Происхождение иконы неизвестно. Её оригинал, вероятно, написанный неким древнерусским монахом, на долгое время был утрачен. Чудесное обретение святого образа произошло в 1579 году в Казани. Это случилось после масштабного пожара, уничтожившего значительную часть города. Малолетняя дочь одного из жителей трижды увидела во сне Богоматерь, указывающую местонахождение потерянной святыни.

Икона оказалась сокрытой в земле. Её нашли и торжественно, с молебном и крестным ходом, перенесли в Благовещенский собор. Во время этого события два человека исцелились от слепоты. Список (копию) иконы, а также рассказ о её обретении и чудесах отправили в Москву царю Ивану Грозному. Обретение Казанского образа Богоматери Русская Церковь отмечает 21 июля. В этот день православные христиане чаще всего читают акафист Казанской иконе.

Казанская икона Богородицы: история и почитание

В течение нескольких десятилетий икона почиталась лишь на местном уровне. В конце 16 века казанским митрополитом Гермогеном, будущим Патриархом Московским, были собраны многочисленные свидетельства о её чудотворениях. В основном это исцеления больных.

В начале 17 века, во время польско-литовской интервенции, патриарх Гермоген благословил списком чудотворного Казанского образа Богоматери народное ополчение на освобождение Москвы от врага. Осенью 1612 года столица была освобождена. Это событие послужило установлению особого дня празднования в честь иконы – 4 ноября. В середине 17 века её почитание стало общенародным.

Богато украшенный подлинник Казанского образа Девы Марии был украден из Богородицкого монастыря в начале 20 века. Похитителей арестовали, но икону спасти не удалось. Вероятно, злоумышленники уничтожили святыню, предварительно сняв с неё драгоценности.

Сегодня список Казанской иконы есть чуть ли не в каждом храме Московского патриархата. В честь этого богородичного образа возведено множество церквей и монастырей. С 2011 года копия иконы хранится на Международной космической станции. Наиболее почитаемыми Казанскими иконами сегодня являются Петербургский список (присланный Ивану Грозному в 16 веке) и Московский (участвовавший в освобождении Москвы от поляков). Первый был перевезён из Москвы в Петербург при Петре I и ныне хранится в местном Казанском соборе. Второй же находится в Богоявленском Патриаршем соборе столицы.

Что такое акафист?

Акафист – жанр православных церковных песнопений. Произведение этого жанра может быть посвящено Господу, Божьей Матери, святому, христианскому празднику или же богородичной иконе. Акафисты имеют торжественный, хвалебно-благодарственный характер. В этих песнопениях упоминаются значимые события из жизни священной личности, её духовные подвиги:

«Акафист выражает собой догматическое и поэтическое созерцание чуда, чем объясняется его статичность, это как бы словесная икона священного лица или благодатного события» (Богословско-литургический словарь).

Слово «акафист» имеет греческое происхождение и переводится как «неседальный». То есть это молитва, которая читается и слушается стоя. Первый акафист был написан в честь Божьей Матери в 6 веке. Его автором считается святой Роман Сладкопевец. Последующие акафисты составлялись по примеру этого произведения. Все они построены по единой схеме. Это 25 песен, 13 из которых являются кондаками, а 12 – икосами. Первые являются небольшими зачинами к икосам, а вторые – объёмными песнями, развивающими обозначенную в кондаках тему.

Большую часть акафиста составляют восхваления (хайретизмы) священной личности, содержащиеся в икосах (по 12 в каждом). Все хайретизмы начинаются прямым обращением к праведнику словом «Радуйся». В церковнославянском языке оно означает не призыв к радости, а приветствие. Все кондаки, за исключением первого, оканчиваются возгласами «Аллилуия» (в переводе с еврейского – «Хвалите Бога»).

Когда читают акафист Казанской Божьей Матери?

Акафист Казанской Божьей Матери читают для Её радостного восхваления или же для выражения мольбы о помощи. Это может быть любая благая просьба духовного или житейского характера. Традиционно же перед Казанской иконой православные христиане просят Богородицу об исцелении от болезней, о благополучном замужестве, о рождении ребёнка, о здоровье детей, а также об утешении в трудные периоды жизни.

«Как песнь, проникнутая духом бодрости и радости, акафист привлекателен для всякой молитвенно настроенной души… В каждом акафисте… найдется несколько сильных выражений, вылившихся из глубины сердца автора, и они благодатным лучом западут в глубину сердца молящихся, особенно – жаждущих ободрения и утешения» (из книги «Православные русские акафисты»)

Приведём пример помощи Богородицы по молитве перед Её Казанским образом. Анонимная христианка рассказывает, что на втором месяце беременности врачи сообщили ей страшную новость: плод перестал двигаться, а его сердцебиение прекратилось. Во избежание смерти матери необходимо было как можно скорее провести чистку матки.

Уже после процедуры подавленная девушка лежала в палате и разговаривала по телефону с мужем. Он сообщил, что в тот день отмечалось обретение почитаемой в их семье Казанской иконы Богоматери. Мужчина сказал, что помолился за жену на литургии и пообещал прочитать праздничный акафист.

Перед выпиской женщине необходимо было снова пройти обследование. Оно показало, что плод всё ещё в утробе. А самое главное – он жив. Врачи никогда не сталкивались с чем-то подобным и пришли к выводу, что ребёнок спрятался в мышцу. Супруги же сразу поняли, кто оживил и «запрятал» их дитя. Они твёрдо решили рожать ребёнка, несмотря на предостережения врачей о его возможной инвалидности.

Мать и отец верили в чудо, продолжая горячую молитву к Деве Марии. Родственники из Казани заказали для них сорокоуст в одном из храмов, а также прислали супругам Казанскую икону Богоматери. Спустя 9 месяцев женщина благополучно родила девочку, которая оказалась самой здоровой во всём роддоме.

Как правильно читать акафист

Молиться обязательно нужно, когда того просит душа. Случится это может в любой период, но священники рекомендуют читать акафист утром, в раннее время, когда голова ясная, нет загруженности бытовыми проблемами.

Сидеть при произнесении восхвалений могут только больные люди. Остальные акафист читают стоя, напротив иконы. Если изображения Казанской Божьей Матери нет, то можно прочитать акафист в церкви или же встав лицом на восток.

Перед началом чтения акафиста произносятся начальные молитвы (утреннее и вечернее правило). Например, такой молитвой может быть “Отче наш”.

Акафист Богородице, читаемый перед Её иконой «Казанская»

Конда́к 1

Избра́нной от все́х родо́в Засту́пнице ро́да христиа́нскаго, покро́вом Своея́ бла́гости покрыва́ющей страну́ на́шу правосла́вную, благода́рственная пе́ния прино́сим Ти́, Богоро́дице, о явле́нии чу́дныя Твоея́ ико́ны. Ты́ же, я́ко Всеми́лостивая, все́х притека́ющих к Тебе́ Помо́щнице, заступа́й на́с во все́х ско́рбех и ну́ждах, беда́х и напа́стех, да зове́м Ти́: Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

И́кос 1

А́нгел предста́тель по́слан бы́сть рещи́ Богоро́дице «Ра́дуйся», егда́ Бо́г Сло́во воплоща́шеся во утро́бе Ея́: и мы́, гре́шнии, прославля́юще явле́ние чу́дныя Ея́ ико́ны и Боже́ственнаго Младе́нца Спа́са Христа́, со умиле́нием вопие́м Благода́тней:

Ра́дуйся, Богоизбра́нная Отрокови́це; ра́дуйся, Ма́ти Бо́жия.

Ра́дуйся, Цари́це Небесе́ и земли́; ра́дуйся, све́тлое Це́ркве Небе́сныя и земны́я украше́ние.

Ра́дуйся, А́нгелы чти́мая; ра́дуйся, пева́емая от Серафи́м.

Ра́дуйся, све́тлое проро́ческое сбытие́; ра́дуйся, апо́столов похвало́.

Ра́дуйся, му́ченическое испове́дание; ра́дуйся, преподо́бных ве́нче.

Ра́дуйся, пра́ведных весе́лие; ра́дуйся, гре́шных упова́ние.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 2

Ви́дящи, Всенепоро́чная, с высоты́ Небе́снаго жили́ща Своего́, иде́же с Сы́ном Твои́м в сла́ве пребыва́еши, ско́рбь рабо́в Твои́х в новопросвеще́ннем гра́де, я́ко гне́внаго ра́ди Бо́жия посеще́ния ве́ра Христо́ва поруга́ема быва́ет ага́рянским злове́рием, благоволи́ла еси́ яви́ти ико́ну Свою́, чудесы́ ю́ прославля́ющи, да утвержда́емии зна́меньми Твоея́ благода́ти, христолюби́вии лю́дие ве́рно вопию́т Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 2

Разуме́ние трикра́тнаго явле́ния Богома́тере му́драя отрокови́ца и́щущи, тече́ ко власте́м, пове́дающи и́м ди́вное явле́ние и гро́зное преще́ние: мы́ же дивя́щеся свы́ше да́нному отрокови́це вразумле́нию, благогове́йно вопие́м к Преблагослове́нней:

Ра́дуйся, устна́ми чи́стыми хвалу́ Бо́гови соверша́ющая; ра́дуйся, та́йны благода́ти Бо́жия ве́рным открыва́ющая.

Ра́дуйся, неве́рных сумни́тельное слы́шание; ра́дуйся, ве́рных изве́стная похвало́.

Ра́дуйся, мо́лние, неве́рных устраша́ющая; ра́дуйся, сла́вою чуде́с Твои́х ве́рных ра́зум озаря́ющая.

Ра́дуйся, ага́рянскаго злове́рия обличе́ние; ра́дуйся, горды́ни и́х низложе́ние.

Ра́дуйся, ве́ры христиа́нския утвержде́ние; ра́дуйся, почита́ния святы́х ико́н освяще́ние.

Ра́дуйся, ско́рбь на́шу в ра́дость претворя́ющая; ра́дуйся, несумне́нною наде́ждою на́с увеселя́ющая.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 3

Си́ла Вы́шняго благода́тию Богома́тере умудри́ и укрепи́ отрокови́цу к иска́нию многоце́ннаго Бо́жия да́ра, и та́, с ве́рою дерза́ющи о Го́споде, приступи́ к труду́ и, скры́тое в земли́ обре́тши сокро́вище святы́я ико́ны Богома́тери, ра́достно возопи́ к Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 3

Име́ющи благоутро́бное промышле́ние о новопросвеще́нных лю́дех гра́да Каза́ни, от пречестны́я Твоея́ ико́ны то́ки чуде́с источи́ла еси́, Влады́чице, слепы́м теле́сныма очи́ма зре́ние подава́ющи, омраче́нных же душе́вно све́том богопозна́ния и благоче́стия озаря́ющи, де́вствующим под осене́нием Твоея́ ико́ны приста́нище небу́рное да́рующи. Сего́ ра́ди зове́м Ти́:

Ра́дуйся, явле́нием ико́ны Твоея́ тьму́ лю́тых обстоя́ний отгоня́ющая; ра́дуйся, луча́ми чуде́с все́х просвеща́ющая.

Ра́дуйся, слепы́х прозре́ние; ра́дуйся, омраче́нных смы́слом просвеще́ние.

Ра́дуйся, сла́во Правосла́вия; ра́дуйся, ти́хое приста́нище и́щущих спасе́ния.

Ра́дуйся, Ма́ти целому́дрия; ра́дуйся, покро́ве и огражде́ние де́вства.

Ра́дуйся, Е́юже ликовству́ет все́ мно́жество ве́рных; ра́дуйся, Ея́же ра́ди рыда́ет де́монское по́лчище.

Ра́дуйся, все́х христиа́н вожделе́нная Помо́щнице; ра́дуйся, все́х скорбя́щих Ра́досте.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 4

Бу́рю смяте́ний и крамо́лы врага́ми воздви́гнутую в стране́ на́шей утоли́ти тща́щься блаже́нный Ермоге́н, списа́тель чуде́с Твоея́, Богома́ти, ико́ны, сле́зно пред не́ю моля́шеся и, ви́дев, я́ко во́инству правосла́вному в щи́т и побе́дное зна́мение Твоя́ ико́на дарова́ся, ве́рою укрепля́емый до конца́ живота́ своего́, вопия́ше Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 4

Слы́шавше правосла́внии во́ини открове́нную Преподо́бным Се́ргием святи́телю Арсе́нию та́йну, я́ко предста́тельством Богома́тере су́д об Оте́честве на́шем преложе́н на ми́лость, ико́ну Богома́терню, я́ко зна́мя побе́дное, прии́мше, исхити́ша ма́терь градо́в ру́сских из ру́к супоста́т и возопи́ша Засту́пнице христиа́н:

Ра́дуйся, Ма́ти Бо́га Вы́шняго; ра́дуйся, я́ко за все́х мо́лиши Сы́на Твоего́, Христа́ Бо́га на́шего.

Ра́дуйся, я́ко все́м твори́ши спасти́ся в держа́вный Тво́й покро́в прибега́ющим; ра́дуйся, Засту́пнице все́х су́щих в ско́рбех и боле́знех.

Ра́дуйся, все́м моля́щимся сокруше́нным се́рдцем пред пречи́стым Твои́м о́бразом поле́зная да́рующая; ра́дуйся, избавле́ние зо́л все́м, невозвра́тно наде́жду иму́щим на Тя́.

Ра́дуйся, ти́хое и до́брое приста́нище; ра́дуйся, ско́рая Помо́щнице.

Ра́дуйся, гото́вый и те́плый покро́ве спасе́ния; ра́дуйся, источа́ющая на́м неоску́дныя ми́лости.

Ра́дуйся, предваря́ющая на по́мощь; ра́дуйся, избавля́ющая от все́х бе́д.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 5

Боготе́чная звезда́ яви́ся Твоя́, Богома́ти, ико́на, всю́ страну́ Росси́йскую обтека́ющая, луча́ми чуде́с Твои́х осиява́ющая все́х блужда́ющих по мо́рю стра́стнаго жития́, мра́к печа́лей и мглу́ вся́ких неду́г и скорбе́й прогоня́ющая и наставля́ющая на пу́ть спасе́ния с ве́рою к Тебе́ притека́ющих и вопию́щих к Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 5

Ви́дев ца́рь Пе́тр, я́ко от святы́я ико́ны Богома́терни благода́тию Бо́жиею содева́ются мно́гия чудеса́, прие́млет ю́ в путеводи́тельницу во́инству своему́ и в де́нь бра́ни на све́ев в щи́т и покро́в, и победи́в до конца́ врага́ с по́мощию Богома́тере, те́м ка́мень соверше́нный во основа́ние но́ваго ца́рствующего гра́да положи́, ико́ну же Твою́ чу́дную, я́ко освяще́ние, я́ко щи́т и огражде́ние, в се́рдце гра́да поста́ви. Сего́ ра́ди вопие́м Пречи́стей:

Ра́дуйся, жили́ще и до́ме Христа́ Бо́га на́шего; ра́дуйся, вмести́лище неизрече́нныя Его́ сла́вы.

Ра́дуйся, гра́де одушевле́нный, при́сно ца́рствующий; ра́дуйся, пала́то преукраше́нная.

Ра́дуйся, Ра́досте градо́в и ве́сей; ра́дуйся, непобеди́мое христиа́н в беда́х храни́лище и предгра́дие.

Ра́дуйся, Це́ркве Правосла́вныя похвало́; ра́дуйся, Ру́сской земли́ утвержде́ние.

Ра́дуйся, христолюби́ваго во́инства Помо́щнице; ра́дуйся, враго́в одоле́ние.

Ра́дуйся, от бе́д избавле́ние; ра́дуйся, Ма́терними Твои́ми щедро́тами все́х посеща́ющая.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 6

Предстоя́ще пред пречи́стым Твои́м о́бразом архиере́ев сосло́вии и вси́ лю́дие, мона́си и мирсти́и, пропове́дуют, Госпоже́ Богороди́тельнице, вели́кия Твоя́ ми́лости, я́ко гра́ды огражда́еши, оби́тели покрыва́еши, ве́си защища́еши, и, ве́дуще Тя́ вои́стинну Помо́щницу си́льну и непобеди́му, со слеза́ми прино́сят Ти́ моли́твы, да простре́ши к Сы́ну Твоему́ Богоно́сныя ру́ки за лю́ди Твоя́, во е́же изба́вити на́с от все́х бе́д и напа́стей, да благода́рне вопие́м Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 6

Возсия́вши просвеще́ние и́стинное и отгна́вши дре́вле ле́сть ага́рянскую во новопросвеще́нней стране́ Каза́нской, ны́не во все́х гра́дех росси́йских све́тиши све́том чуде́с и ми́лостей: притека́ющии бо с ве́рою ко Твое́й ико́не цельбоно́сней скорбе́й избавле́ние, неду́гов исцеле́ние и ра́дости вся́кия исполне́ния прие́млют, вопию́ще Тебе́ усе́рдно:

Ра́дуйся, неистощи́мый исто́чниче святы́ни; ра́дуйся, многотеку́щая реко́ Боже́ственная благода́ти.

Ра́дуйся, гре́шных с Бо́гом примире́ние; ра́дуйся, грехо́в на́ших очище́ние.

Ра́дуйся, благоче́стия Наста́внице; ра́дуйся, в до́брых де́лех утвержде́ние и по́моще.

Ра́дуйся, до́брыя обе́ты прие́млющая; ра́дуйся, благи́м наме́рением спосо́бствующая.

Ра́дуйся, злы́я начина́ния разруша́ющая; ра́дуйся, вра́жия ко́зни расторга́ющая.

Ра́дуйся, ско́рая челове́ком Помо́щнице; ра́дуйся, ми́лость сугу́бо на́м подаю́щая.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 7

Хотя́щу наро́ду правосла́вному испове́дати ми́лости Преблагослове́нныя Цари́цы Не́ба и земли́ и по си́ле благода́рственная принести́ о избавле́нии его́ от наше́ствия иноплеме́нных, ди́вному хра́му, созда́нному в че́сть пречу́дныя ико́ны, побе́дная в да́р принесе́, да вси́ па́мятующе ми́лость Богома́тере, спа́сшия гра́д се́й и страну́, вы́ну воспева́ют Бо́гу благода́рными усты́: Аллилу́иа.

И́кос 7

Сто́льному гра́ду Росси́и свята́я ико́на Твоя́, Богома́ти, вои́стинну яви́ся блага́я Одиги́трия, я́коже дре́вле Царегра́ду: к Тебе́ бо прибега́ют лю́дие, по́мощи Твоея́ на нача́ло пути́ и де́л свои́х прося́ще и благода́рственная принося́ще моле́ния пред пречи́стою ико́ною Твое́ю за избавле́ние от скорбе́й и напа́стей, Тебе́ Помо́щницу и Засту́пницу кре́пкую ве́дают. Те́мже благода́рственно вопие́м Ти́:

Ра́дуйся, Росси́йския страны́ покро́ве; ра́дуйся, Правосла́вия в не́й огражде́ние и утвержде́ние.

Ра́дуйся, несокруши́мый щи́те во́инов на́ших; ра́дуйся, броне́ и́х неуязви́мая.

Ра́дуйся, ко́зни враго́в облича́ющая; ра́дуйся, я́ко паучи́ну и́х растерза́ющая.

Ра́дуйся, нече́стия обличе́ние; ра́дуйся, крамо́лы разруше́ние.

Ра́дуйся, ю́ных от заблужде́ний исправле́ние; ра́дуйся, ста́рцев утеше́ние.

Ра́дуйся, душевре́дных уче́ний низложе́ние; ра́дуйся, душеполе́зных зна́ний дарова́ние.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 8

Стра́нно и сумни́тельно неве́рующим слу́шати, ка́ко от ико́ны Твоея́ то́ки благода́ти истека́ют, воня́ живо́тная благоуха́ет: мы́ же, ве́рующе сло́ву, рече́нному Тобо́й, Влады́чице, к первонапи́санней ико́не: «С тобо́й Моя́ благода́ть и си́ла», упова́ем, я́ко и с се́ю ико́ною благода́ть Твоя́ вы́ну: те́мже благогове́йно предстоя́ще лобыза́ем ю́, поклоня́емся е́й, я́ко Тебе́ Саме́й су́щей, че́сть бо ико́ны на первообра́зное восхо́дит, и Твоя́ благода́ть се́ю ико́ною зна́мения и чудеса́ содева́ет все́м с ве́рою притека́ющим к Тебе́ и вопию́щим Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 8

Вся́ бы́вши горе́, к Небе́сным взя́та, и земны́х не оставля́еши, Богома́ти, свяще́нным Твои́м предста́тельством: и́маши бо ма́тернее дерзнове́ние ко Христу́ Бо́гу на́шему. Те́мже утверди́ в ми́ре глубо́це правосла́вных житие́ и вся́ поле́зная всегда́ да́руй рабо́м Твои́м, да велича́юще воспева́ем Ти́:

Ра́дуйся, Невмести́маго вмести́лище; ра́дуйся, осене́нная си́лою Вы́шняго.

Ра́дуйся, прозя́бшая Кла́с Небе́сный; ра́дуйся, ми́р ве́сь душепа́губнаго гла́да изба́вльшая.

Ра́дуйся, вы́ну хода́тайствующая за ро́д на́ш; ра́дуйся, я́ко мно́го мо́жет моли́тва Твоя́ пред Сы́ном Твои́м и Бо́гом.

Ра́дуйся, все́х на́с при Кресте́ Сы́на Твоего́ усынови́вшая; ра́дуйся, всегда́ Ма́тернюю любо́вь к на́м явля́ющая.

Ра́дуйся, Хода́таице ве́чных бла́г; ра́дуйся, и во вре́менней жи́зни поле́зная на́м подаю́щая.

Ра́дуйся, изве́стное прибе́жище на́ше во все́х ско́рбных обстоя́ниих; ра́дуйся, несомне́нное утеше́ние в печа́лех.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 9

Вся́каго естества́ а́нгельскаго превы́шшая яви́лася еси́, Пресвята́я Де́во: Бо́га бо зачала́ еси́ пло́тию, Невмести́маго все́ми вмести́ла еси́ во утро́бе Твое́й, на рука́х носи́ла еси́ Нося́щаго ве́сь ми́р дла́нию: те́мже, я́ко Честне́йшую Херуви́м и Сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м велича́юще Тя́, вопие́м о Тебе́ Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 9

Вити́я многовеща́нныя, я́ко ры́бы безгла́сныя, ви́дим о Тебе́, Богоро́дице: недоуме́ет бо вся́к язы́к благохвали́ти Тя́ по достоя́нию, изумева́ет у́м пе́ти Тя́, Богоро́дице; оба́че Блага́я су́щи, приими́ и от на́с арха́нгельский гла́с, Тебе́ вопию́щих:

Ра́дуйся, Благода́тная; ра́дуйся, я́ко Госпо́дь с Тобо́ю.

Ра́дуйся, Благослове́нная в жена́х; ра́дуйся, обре́тшая благода́ть у Бо́га.

Ра́дуйся, роди́вшая Спаси́теля ми́ру; ра́дуйся, Ма́ти Сы́на Бо́жия.

Ра́дуйся, Роди́тельнице Ве́чнаго Царя́; ра́дуйся, израсти́вшая на́м пло́д живота́.

Ра́дуйся, освяще́нная Ду́хом Святы́м; ра́дуйся, осене́нная си́лою Всевы́шняго.

Ра́дуйся, ве́рная Рабо́ Госпо́дня; ра́дуйся, я́ко Тя́ блажа́т вси́ ро́ди.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 10

Спасти́ хотя́щи мно́гия от находя́щих зо́л, скорбе́й и боле́зней, чу́дную ико́ну Твою́, Богома́ти, дарова́ла еси́, ея́же ра́ди слепи́и прозира́ют, хроми́и хо́дят, разсла́бленнии возстаю́т, бесну́ющиися исцеля́ются, земли́ плодоно́сие подае́тся, лю́дие от смертоно́сныя я́звы избавля́ются, гра́ды и до́мы от огня́ спаса́ются: те́мже прославля́юще Бо́га, даю́щаго на́м таковы́я ми́лости, вопие́м Ему́ усе́рдно: Аллилу́иа.

И́кос 10

Стена́ еси́, Богоро́дице, стране́ Росси́йстей, гра́дом огражде́ние и сла́ва, правосла́вному во́инству на враги́ укрепле́ние. Те́мже, благодаря́ще Тя́, вопие́м:

Ра́дуйся, прославля́ющих Тя́ прославля́ющая; ра́дуйся, не чту́щих Тя́ посрамля́ющая.

Ра́дуйся, враго́в устраше́ние; ра́дуйся, от наше́ствия иноплеме́нных избавле́ние.

Ра́дуйся, во́инов кре́посте; ра́дуйся, в дни́ бра́ни забра́ло и огражде́ние.

Ра́дуйся, в дни́ ми́ра живоно́сный са́де, увеселя́ющий сердца́ ве́рных; ра́дуйся, ору́жие, его́же трепе́щут де́мони.

Ра́дуйся, спаси́тельный еле́й, умаща́ющий грехо́вныя ра́ны ка́ющихся; ра́дуйся, те́плое на́ше упова́ние.

Ра́дуйся, несумне́нная на́ша Наде́ждо; ра́дуйся, ти́хое и до́брое приста́нище.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 11

Пе́ние хвале́бное и благода́рственное прино́сят Тебе́, Влады́чице, припа́дающе ко ико́не Твое́й и любе́зно лобыза́юще ю́, де́в ли́цы, под держа́вным покро́вом Твои́м ти́хое и ми́рное и́ноческое житие́ провожда́ющии, и возложи́вше на Тя́ все́ упова́ние, ра́достно вопию́т Бо́гу: Аллилу́иа.

И́кос 11

Я́ко светоприе́мную свещу́, зри́м Твою́ честну́ю ико́ну, Пресвята́я Влады́чице: та́ бо невеще́ственный о́гнь благода́ти Твоея́ восприе́мши, и в подо́биих ея́ но́вы возжига́ет свети́льники, прича́стны тоя́жде си́лы благода́тныя, и озаря́ет чудесы́, наставля́ющи на пу́ть спасе́ния все́х вопию́щих Ти́ си́це:

Ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная; ра́дуйся, Богоизбра́нная Отрокови́це, Ма́ти Де́во.

Ра́дуйся, до́брая Наста́внице непоро́чнаго де́вства; ра́дуйся, Храни́тельнице ревну́ющих о чистоте́.

Ра́дуйся, же́н похвало́; ра́дуйся, де́в велича́ние.

Ра́дуйся, вдо́в заступле́ние; ра́дуйся, сиро́т призре́ние.

Ра́дуйся, ни́щих Пита́тельнице; ра́дуйся, наги́х одея́ние.

Ра́дуйся, печа́льных утеше́ние; ра́дуйся, скорбя́щих весе́лие.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 12

Благода́ть да́ти восхоте́вши почита́ющим Тя́ с любо́вию, Богороди́тельнице, прису́щего Ти́ си́лу благода́тную оста́вила еси́ во святы́х Твои́х ико́нах, и́бо Боже́ственная благода́ть, спребыва́ющи те́м (ико́нам), зна́мения и чудеса́ вы́ну содева́ет и душе́вных и теле́сных неду́г исцеле́ние все́м с ве́рою приходя́щим подае́т Твои́ми Богома́терними непреста́нными к Бо́гу моли́твами о вопию́щих Ему́: Аллилу́иа.

И́кос 12

Пою́ще Твоя́ чудеса́, бы́вшая в дре́вняя и настоя́щая времена́, хва́лим Тя́, я́ко Живоно́сный Исто́чник благода́ти, я́ко неистощи́мую реку́ чуде́с, я́ко бе́здну ми́лости и щедро́т, и все́ упова́ние по Бо́зе возлага́юще на Тя́ и в се́й и в бу́дущей жи́зни, прославля́юще Тя́, вопие́м:

Ра́дуйся, христиа́н непосты́дное упова́ние; ра́дуйся, ве́рных спаси́тельное прибе́жище.

Ра́дуйся, ненаде́жных наде́яние; ра́дуйся, отча́янных спасе́ние.

Ра́дуйся, ба́не, омыва́ющая со́весть; ра́дуйся, росо́, оживля́ющая ду́ши.

Ра́дуйся, боле́зней врачевство́ ско́рое и безме́здное; ра́дуйся, от все́х бе́д бы́строе избавле́ние.

Ра́дуйся, Уте́шительнице во вся́кой ско́рби; ра́дуйся, из глубины́ поги́бели спаса́ющая.

Ра́дуйся, отра́до в де́нь сме́рти; ра́дуйся, еди́ная Наде́ждо и по сме́рти.

Ра́дуйся, Засту́пнице усе́рдная ро́да христиа́нскаго.

Конда́к 13

О Всепе́тая Ма́ти, ро́ждшая все́х святы́х Святе́йшее Сло́во, приими́ ны́не ма́лое сие́ моле́ние и, вели́чия ра́ди бла́гости Твоея́ и бе́здны щедро́т Твои́х, не помяни́ мно́жества грехо́в на́ших, но испо́лни во благи́х проше́ния на́ша, подава́ющи те́лу здра́вие, ду́ши спасе́ние, избавля́ющи от вся́кия ну́жды и печа́ли и Ца́рствия Небе́снаго насле́дники сотворя́ющи все́х ве́рно вопию́щих Бо́гу: Аллилу́иа. (Этот конда́к читается трижды, затем икос 1-й и конда́к 1-й)

Моли́тва

О Пресвята́я Госпоже́ Влады́чице Богоро́дице! Со стра́хом, ве́рою и любо́вию припа́дающе пред честно́ю ико́ною Твое́ю, мо́лим Тя́: не отврати́ лица́ Твоего́ от прибега́ющих к Тебе́, умоли́ милосе́рдая Ма́ти, Сы́на Твоего́ и Бо́га на́шего, Го́спода Иису́са Христа́, да сохрани́т ми́рну страну́ на́шу, Це́рковь Свою́ Святу́ю да незы́блему соблюде́т от неве́рия, ересе́й и раско́ла. Не и́мамы бо ины́я по́мощи, не и́мамы ины́я наде́жды, ра́зве Тебе́, Пречи́стая Де́во: Ты́ еси́ Всеси́льная христиа́н Помо́щница и Засту́пница. Изба́ви все́х с ве́рою Тебе́ моля́щихся от паде́ний грехо́вных, от наве́та злы́х челове́к, от вся́ких искуше́ний, скорбе́й, бе́д и от напра́сныя сме́рти: да́руй на́м ду́х сокруше́ния, смире́ние се́рдца, чистоту́ помышле́ний, исправле́ние грехо́вныя жи́зни и оставле́ние прегреше́ний, да вси́ благода́рне воспева́юще вели́чия Твоя́, сподо́бимся Небе́снаго Ца́рствия и та́мо со все́ми святы́ми просла́вим Пречестно́е и Великоле́пое И́мя Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.

Читайте нас удобно в соцсетях:

Метки: акафист Казанской Божьей Матери, акафист Казанской иконе, акафист Казанской иконе Божией Матери

Когда и зачем читать акафист иконе Казанской

Образ данной Богородицы относят к Одигитрие (иконографический стиль). В переводе на русский означает «путеводительница». Чудотворный образ с давних пор используют:

  • при семейных ссорах;
  • при тяжелых болезнях;
  • при душевных терзаниях или болях;
  • для улучшения материального положения;
  • для защиты от нечистых сил;
  • для помощи в поиске второй половины;
  • при вступлении молодых в брак (считается, что такой брак будет крепким).

К иконе часто обращаются женщины в случаях семейных неполадок и ссор. Считается, что Небесная Царица всегда помогает в этом случае. Слушать или читать акафист можно в любое время суток. Но все же рекомендуется читать данное молитвословие с утра, когда голова не занята земными проблемами.

Также нельзя читать песнопение в период Великого поста. Но если очень нужно, то необходимо взять разрешение у священнослужителя.

Текст песнопения Казанской Богоматери:

Кондак 1

Избранней от всех родов Заступнице рода христианскаго, покровом Своея благости покрывающей страну нашу православную, благодарственная пения приносим Ти, Богородице, о явлении чýдныя Твоея иконы. Ты же, яко Всемилостивая, всех притекающих к Тебе Помощнице, заступай нас во всех скорбех и нуждах, бедах и напастех, да зовем Ти: Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Икос 1

Ангел предстатель послан бысть рещи Богородице «Радуйся», егда Бог Слово воплощашеся во утробе Ея; и мы, грешнии, прославляюще явление чудныя Ея иконы и Божественнаго Младенца Спаса Христа, со умилением вопием Благодатней:

Радуйся, Богоизбранная Отроковице; радуйся, Мати Божия. Радуйся, Царице Небесе и земли; радуйся, светлое Церкве Небесныя и земные украшение. Радуйся, Ангелы чтимая; радуйся, певаемая от Серафим. Радуйся, светлое пророческое сбытие; радуйся апостолов похвало. Радуйся, мученическое исповедание; радуйся преподобных венче. Радуйся, праведных веселие; радуйся, грешных упование. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 2

Видящи, Всенепорочная, с высоты Небеснаго жилища Своего, идеже с Сыном Твоим в славе пребываеши, скорбь рабов Твоих в новопросвещеннем граде, яко гневнаго Божия посещения вера Христова поругаема бывает агарянским зловерием, благоволила еси явити икону Свою, чудесы ю прославляющи, да утверждаемии знаменьми Твоея благодати, христолюбивии людие верно вопиют Богу: Аллилуа.

Икос 2

Разумение трикратнаго явления Богоматере мудрая откровица ищущи, тече ко властем, поведающи им дивное явление и грозное прещение; мы же, дивящеся свыше данному отроковице вразумлению, благоговейно вопием к Преблагословенней: Радуйся, устнами чистыми хвалу Богови совершающая; радуйся, тайны благодати Божия верным открывающая. Радуйся, верных известная похвало; радуйся, молние, неверных устрашающая. Радуйся, славою чудес Твоих верных разум озаряющая; радуйся: агарянскаго зловерия обличение. Радуйся, гордыни их низложение; радуйся, веры христианския утверждение. Радуйся, почитания святых икон освещение; радуйся, скорбь нашу в радость претворяющая. Радуйся, несумненною надеждою нас увеселяющая. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 3

Сила Вышняго благодатию Богоматере умудри и укрепи отроковицу к исканию многоценнаго Божия дара, и та, с верою дерзающи о Господе, приступи к труду и, скрытое в земли обретши сокровище святыя иконы Богоматерни, радостно возопи к Богу: Аллилуа.

Икос 3

Имеющи благоутробное промышление о новопросвещенных людех града Казани, от пречестныя Твоея иконы токи чудес источила еси, Владычице, слепым телесныма очима зрение подавающи, омраченных же душевно светом богопознания и благочестия озаряющи, девствующим под осенением Твоея иконы пристанище небурное дарующи. Сего ради зовем Ти: Радуйся, явлением иконы Твоея тьму лютых обстояний отгоняющая; радуйся, лучами чудес всех просвещающая. Радуйся, слепых прозрение; радуйся, омраченных смыслом просвещение. Радуйся, славо Православия; радуйся, тихое пристанище ищущих спасения. Радуйся, Мати целомудрия; радуйся, покрове и ограждение девства. Радуйся, Еюже ликовствует все множество верных; радуйся, Еяже ради рыдает демонское полчище. Радуйся, всех христиан вожделенная Помощнице; радуйся, всех скорбящих Радосте. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 4

Бурю смятений и крамолы, врагами воздвигнутую в стране нашей, утолити тщащься блаженный Ермоген, списатель чудес Твоея, Богомати, иконы, слезно пред нею моляшеся и, видев, яко воинству православному в щит и победное знамение Твоея икона даровася, верою укрепляемый до конца живота своего, вопияше Богу: Аллилуа.

Икос 4

Слышавше православнии воини откровенную Преподобным Сергием святителю Арсению тайну, яко предстательством Богоматере суд об Отечестве нашем преложен на милость, икону Богоматерню, яко знамя победное, приимше, исхитиша матерь градов русских из рук супостат и возопиша Заступнице христиан: Радуйся, Мати Бога Вышняго; радуйся, яко за всех молиши Сына Твоего, Христа Бога нашего. Радуйся, яко всем твориши спастися державный Твой покров прибегающим; радуйся, Заступнице всех сущих в скорбех и болезнех. Радуйся, всем молящимся сокрушенным сердцем пред пречистым Твоим образом полезная дарующая; радуйся, избавление зол всем, невозвратно надежду имущим на Тя. Радуйся, тихое и доброе пристанище; радуйся, скорая Помощнице. Радуйся, готовый и теплый покрове спасения; радуйся, источающая нам неоскудныя милости. Радуйся, предваряющая на помощь; радуйся, избавляющая от всех бед. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 5

Боготочная звезда явися Твоя, Богомати, икона, всю страну Российскую обтекающая, лучами чудес Твоих осиявающая всех блуждающих по морю страстнаго жития, мрак печалей и мглу всяких недуг и скорбей прогоняющая и наставляющая на путь спасения с верою к Тебе притекающих и вопиющих к Богу: Аллилуа.

Икос 5

Видев царь Петр, яко от святыя иконы Богоматерни благодатию Божиею содеваются многие чудеса, приемлет ю в путеводительницу воинству своему и в день брани на свеев в щит и покров и, победив до конца врага помощию Богоматере, тем камень совершенный во основание новаго царствующего града положи, икону же Твою чудную, яко освящение, яко щит и ограждение, в сердце града постави. Сего ради вопием Пречистей: Радуйся, жилище и доме Христа Бога нашего; радуйся, вместилище неизреченныя Его славы. Радуйся, граде одушевленный, присно царствующий; радуйся, палато преукрашенная. Радуйся, Радосте градов и весей; радуйся, непобедимое христиан в бедах хранилище и преградие. Радуйся, Церкве Православныя похвало; радуйся, Русской земли утверждение. Радуйся, христолюбиваго воинства Помощнице; радуйся, врагов одоление. Радуйся, от бед избавление; радуйся, Матерними Твоими щедротами всех посещающая. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 6

Предстояще пред пречистым Твоим образом архиереев сословие и вси людие, монаси и мирстии, проповедуют, Господе Богородительнице, великия Твоя милости, яко грады ограждаеши, обители покрываеши, веси защищаеши, и, ведущее Тя воистинну Помощницу сильну и непобедиму, со слезами приносят Ти молитвы, да простреши к Сыну Твоему Богоносныя руки за люди Твоя, во еже избавити нас от всех бед и напастей, да благодарне вопием Богу: Аллилуа.

Икос 6

Возсиявши просвещение истинное и отгнавши древле лесть агарянскую во новопросвещенней стране Казанской, ныне во всех градех российских светиши светом чудес и милоствей: притекающии бо с верою ко Твоей иконе цельбоносней скорбей избавление, недугов исцеление и радости всякия исполнения приемлют, вопиюще Тебе усердно: Радуйся, неистощимый источниче святыне; радуйся, многотекущая реко Божественная благодати. Радуйся, грешных с Богом примирение; радуйся, грехов наших очищение. Радуйся, благочестия Наставнице; радуйся, в добрых делех утверждение и помоще. Радуйся, добрыя обеты приемлющая; радуйся, благим намерением способствующая. Радуйся, злыя начанания разрушающая; радуйся, вражия козни расторгающая. Радуйся, скорая человеком Помощнице; радуйся, милость сугубо нам подающая. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 7

Хотящу народу православному исповедати милости Преблагословенная Царицы Неба и земли и по силе благодарственная принести о избавлении его от нашествия иноплеменных, дивному храму, созданному в честь пречудныя иконы, победная в дар принесе, да вси памятующе милость Богоматере, спасшия град сей и страну, выну воспевают Богу благодарными усты: Аллилуа.

Икос 7

Стольному граду России святая икона Твоя, Богомати, воистинну явися благая Одигитрия, якоже древле Цареграду: к Тебе бо прибегают людие, помощи Твоея на начало пути и дел своих просяще и благодарственная приносяще моления пред пречистою иконою Твоею за избавление от скорбей и напастей, Тебе Помощницу и Заступницу крепкую ведают. Темже благодарственно вопием Ти: Радуйся, Российския страны покрове; радуйся, Православия в ней ограждение и утверждение. Радуйся, несокрушимый щите воинов наших; радуйся, броне их неуязвимая. Радуйся, козни врагов обличающая; радуйся, паучину их растерзающая. Радуйся, нечестия обличение; радуйся, крамолы разрушение. Радуйся, юных от заблуждений исправление; радуйся, старцев утешение. Радуйся, душевредных учений низложение; радуйся, душеполезных знаний дарование. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 8

Странно и сумнительно неверующим слушати, како от иконы Твоея токи благодати истекают, воня животная благоухает: мы же, верующие слову, реченному Тобой, Владычице, к первонаписанней иконе: «С тобой Моя благодать и сила», уповаем, яко и с сею иконою благодать Твоя выну; темже благоговейно предстоящее лобызаем ю, поклоняемся ей, яко Тебе Самей сущей, честь бо иконы на первообразное восходит, и Твоя благодать сею иконою знамения и чудеса содевает всем с верою притекающим к Тебе и вопиющим Богу: Аллилуа.

Икос 8

Вся бывши горе, к Небесным взята, и земных не оставляеши, Богомати, священным Твоим предстательством: имаши бо Матернее дерзновение ко Христу Богу нашему. Темже утверди в мире глубоце православных житие и вся полезная всегда даруй рабом Твоим, да величающе воспеваем Ти: Радуйся, Невместимаго вместилище; радуйся, осененная силою Вышняго. Радуйся, прозябшая Клас Небесный; радуйся, мир весь душепагубнаго глада избавльшая. Радуйся, выну ходатайствующая за род наш; радуйся, яко много может молитва Твоя пред Сыном Твоим и Богом. Радуйся, всех нас при Кресте Сына Твоего усыновившая; радуйся, всегда Матернюю любовь к нам являющая. Радуйся, Ходатаице вечных благ; радуйся, и во временней жизни полезная нам подающая. Радуйся, известное прибежище наше во всех скорбных обстаяниих; радуйся, несомненное утешение в печалех. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 9

Всякаго естества ангельскаго превышшая явилася еси, Пресвятая Дево: Бога бо зачала еси плотию, Невместимаго всеми вместила еси во утробе Твоей, на руках носила еси Носящаго весь мир дланию: темже, яко Честнейшую Херувим и Славнейшую без сравнения Серафим величающе Тя, вопием о Тебе Богу: Аллилуа.

Икос 9

Ветия многовещанныя, яко рыбы безгласныя, видим о Тебе, Богородице: недоумеет бо всяк язык благохвалити Тя по достоянию, изумевает ум пети Тя, Богородице; обаче Благая сущи, приими и от нас архангельский глас, Тебе вопиющих:

Радуйся, Благодатная; радуйся, яко Господь с Тобою. Радуйся, Благословенная в женах; радуйся, обретшая благодать у Бога. Радуйся, родившая Спасителя миру; радуйся, Мати Сына Божия. Радуйся, Родительнице Вечнаго Царя; радуйся, израстившая нам плод живота. Радуйся, освещенная Духом Святым; радуйся, осененная силою Всевышняго. Радуйся, верная Рабо Господня; радуйся, яко Тя блажат вси роди. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 10

Спасти хотящи многия от находящих зол, скорбей и болезней, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, еяже ради слепии прозирают, хромии ходят, разслабленнии возстают, беснующиися исцеляются, земли плодоносие подается, людие от смертоносныя язвы избавляются, грады и домы от огня спасаются; темже прославляющее Бога, дающаго нам таковыя милости, вопием Ему усердно: Аллилуа.

Икос 10

Стена еси, Богородице, стране Российстей, градом ограждение и слава, православному воинству на враги укрепление. Темже, благодаряще Тя, вопием: Радуйся, прославляющих Тя прославляющая; радуйся, не чтущих Тя посрамляющая. Радуйся, врагов устрашение; радуйся, от нашествия иноплеменных избавление. Радуйся, воинов крепосте; радуйся, в дни брани забрало и ограждение. Радуйся, в дни мира живоносный саде, увеселяющий сердца верных; радуйся, оружие, егоже трепещут демони. Радуйся, спасительный елей, умащающий греховныя раны кающихся; радуйся, теплое наше упование. Радуйся, несумненная наша Надеждо; радуйся, тихое и доброе пристанище. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 11

Пение хвалебное и благодарственное приносят Тебе, Владычице, припадающе ко иконе Твоей и любезно лобызающе ю, дев лицы, под державным покровом Твоим тихое и мирное иноческое житие провождающии, и возложивше на Тя все упование, радостно вопиют Богу: Аллилуа.

Икос 11

Яко светоприемную свещу, зрим Твою честную икону, Пресвятая Владычице: та бо невещественный огнь благодати Твоея восприемши, и в подобиих ея новы возжигает светильники, причастны тояжде силы благодатныя, и озаряет чудесы, наставляющи на путь спасения всех вопиющих Ти сице: Радуйся, Невесто Неневестная; радуйся, Богоизбранная Отроковице, Мати Дево; Радуйся, добрая Наставнице непорочнаго девства; радуйся, Хранительнице ревнующих о чистоте. Радуйся, жен похвало; радуйся, дев величание. Радуйся, вдов заступление; радуйся, сирот призрение. Радуйся, нищих Питательнице; радуйся, нагих одеяние. Радуйся, печальных утешение; радуйся, скорбящих веселие. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 12

Благодать дати восхотевши почитающим Тя с любовию, Богородительнице, присущую Ти силу благодатную оставила еси во святых Твоих иконах, ибо Божественная благодать, спребывающи тем (иконам), знамения и чудеса выну содевает и душевных и телесных недуг исцеление всем с верою приходящим подает Твоими Богоматерними непрестанными к Богу молитвами о вопиющих Ему: Аллилуа.

Икос 12

Поюще Твоя чудеса, бывшая в древняя и настоящая времена, хвалим Тя яко Живоносный Источник благодати, яко неистощимую реку чудес, яко бездну милости и щедрот, и все упование по Бозе возлагающе на Тя и в сей и в будущей жизни, прославляющее Тя, вопием: Радуйся, христиан непостыдное упование; радуйся, верных спасительное прибежище. Радуйся, ненадежных надеяние; радуйся, отчаянных спасение. Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, росо, оживляющая души. Радуйся, болезней врачевство скорое и безмездное; радуйся, от всех бед быстрое избавление. Радуйся, Утешительнице во всякой скорби; радуйся, из глубины погибели спасающая. Радуйся, отрадо в день смерти; радуйся, единая Надеждо и по смерти. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 13

О Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово, приими ныне малое сие моление и, величия ради благости Твоея и бездны щедрот Твоих, не помяни множества грехов наших, но исполни во благих прошения наша, подавающи телу здравие, души спасение, избавляющи от всякия нужды и печали и Царствия Небеснаго наследники сотворяющи всех верно вопиющих Богу: Аллилуа.

Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1.

Пусть хранит Вас Господь!

Лучшая статья для Вас, переходите: Акафист Николаю Чудотворцу читать

Смотрите еще и видео с акафистом Пречистой Богородице Казанской:

Рейтинг
( 1 оценка, среднее 5 из 5 )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Для любых предложений по сайту: [email protected]