Тропарь, глас 1*
Аудио:
0:26
Пусты́нный жи́тель, и в телеси́ А́нгел,/ и чудотво́рец яви́лся еси́, Богоно́се о́тче наш Моисе́е:/ посто́м, бде́нием, моли́твою, Небе́сная дарова́ния прии́м,/ исцеля́еши неду́жныя, и ду́ши ве́рою приходя́щих ти./ Сла́ва Да́вшему тебе́ кре́пость,/ сла́ва Венча́вшему тя,// сла́ва Де́йствующему тобо́ю все́м исцеле́ния.
Перевод: Пустынным жителем, и во плоти Ангелом, и чудотворцем явился ты, Богоносный отче наш Моисей: постом, бдением, молитвою небесные дарования стяжав, исцеляешь ты болящих и души с верою прибегающих к тебе. Слава Давшему тебе силу, слава Увенчавшему тебя, слава Совершающему через тебя всем исцеления.
Канон святому преподобному Моисею Мурину, Эфиопскому
Пѣ́снь а҃.
І҆рмо́съ:
Пои́мъ гдⷭ҇еви, прове́дшемꙋ лю́ди своѧ̑ сквозѣ̀ чермно́е мо́ре, ꙗ҆́кѡ є҆ди́нъ сла́внѡ просла́висѧ.
Грызе́нїемъ грѣхо́внымъ помраче́нное се́рдце моѐ ᲂу҆бѣлѝ, ѻ҆́тче, покаѧ́нїѧ тꙋ́чами, моли́твами твои́ми.
Стра́хꙋ влⷣчню пло́ть пригвозди́въ, всѧ́ко помышле́нїе стра́стное ѿ се́рдца, бг҃оно́се пребл҃же́нне, и҆зсꙋши́лъ є҆сѝ.
Въ бразда́хъ мы́сленныхъ скры́въ сло́ва, ѻ҆́тче, сѣ́мена, воздѣ́лалъ є҆сѝ пшени́цꙋ, въ сокро́вищахъ неистоща́емыхъ соблюда́емꙋ.
Бг҃оро́диченъ:
Всего́ мѧ спаса́етъ сло́во пребжⷭ҇твенное бла́гостїю, восхотѣ́въ и҆зъ чре́ва твоегѡ̀ воплоти́тисѧ, чⷭ҇таѧ мт҃и дв҃о.
Пѣ́снь г҃.
І҆рмо́съ:
Ты̀ є҆сѝ ᲂу҆твержде́нїе притека́ющихъ къ тебѣ̀, гдⷭ҇и, ты̀ є҆сѝ свѣ́тъ ѡ҆мраче́нныхъ, и҆ пое́тъ тѧ̀ дꙋ́хъ мо́й.
Дх҃омъ дви́жимь, дꙋхо́вными, мꙋ́дре, дѣѧ̑нїи терпѧ̀, лꙋка́вствїѧ покори́лъ є҆сѝ дꙋ́хи.
Си́лою ᲂу҆крѣплѧ́емь бг҃онача́льною, мѡѷсе́е прпⷣбне, крѣ́пкаго ꙗ҆́кѡ безпло́тенъ смири́лъ є҆сѝ ѕмі́ѧ.
Тꙋ́чами сле́зъ твои́хъ ѻ҆́гненное ѡ҆пале́нїе страсте́й ᲂу҆гаси́лъ є҆сѝ, и҆ рѣка̀ ꙗ҆ви́лсѧ є҆сѝ дарова́нїй, наполнѧ́ема дх҃омъ.
Бг҃оро́диченъ:
И҆мѣ́ѧ тѧ̀ по́мощь, врагѡ́въ стремле́нїѧ, чⷭ҇таѧ, не ᲂу҆бою́сѧ: и҆мѣ́ѧ тѧ̀ предста́тельницꙋ, тѣ́хъ побѣжда́ю полкѝ.
Сѣда́ленъ, гла́съ г҃.
Бжⷭ҇твенными сїѧ̑нїи разбогатѣ́въ, и҆ тмꙋ̀ разрꙋши́лъ є҆сѝ страсте́й, всеблаже́нне, и҆ бо́дрыми моли́твами твои́ми ᲂу҆вѧди́лъ є҆сѝ пло́ти возвыша́ємаѧ мꙋдрова̑нїѧ, и҆ къ го́рнемꙋ преше́лъ є҆сѝ кра́йнемꙋ гра́дꙋ, ѻ҆́тче прпⷣбне, хрⷭ҇та̀ бг҃а молѝ дарова́ти, на́мъ ве́лїю ми́лость.
Бг҃оро́диченъ:
Бжⷭ҇твеннагѡ є҆стества̀ не ѿлꙋ́чсѧ, пло́ть бы́въ во чре́вѣ твое́мъ, но бг҃ъ вочл҃вѣ́чсѧ и҆ пребы́сть, и҆́же по ржⷭ҇твѣ̀ мт҃рь тѧ̀ дв҃ꙋ, ꙗ҆́кѡ пре́жде ржⷭ҇тва̀ сохрани́въ всенепоро́чнꙋ, є҆ди́нъ гдⷭ҇ь: того̀ прилѣ́жнѡ молѝ, дарова́ти на́мъ ве́лїю ми́лость.
Крⷭ҇тобг҃оро́диченъ:
Нескве́рнаѧ а҆́гница сло́ва, нетлѣ́ннаѧ дв҃а мт҃и, на крⷭ҇тѣ̀ зрѧ́щи повѣ́шена и҆зъ неѧ̀ безъ болѣ́зни прозѧ́бшаго, мт҃рски подо́бнѡ рыда́ющи, вопїѧ́ше: ᲂу҆вы̀ мнѣ̀, ча́до моѐ, ка́кѡ стра́ждеши во́лею, хотѧ̀ и҆зба́вити ѿ страсте́й безче́стїѧ человѣ́ка;
Пѣ́снь д҃.
І҆рмо́съ:
Оу҆слы́шахъ, гдⷭ҇и, смотре́нїѧ твоегѡ̀ та́инство, разꙋмѣ́хъ дѣла̀ твоѧ̑, и҆ просла́вихъ твоѐ бж҃ество̀.
Любопло́тнаго де́мѡна, непреста́нными, ѻ҆́тче, мольба́ми и҆ болѣ́зней придаѧ́ньми, ѿ дꙋшѝ преблаже́нне, ѿгна́лъ є҆сѝ.
Преложи́въ помышле́нїе къ сꙋ́щымъ па́че ᲂу҆ма́ же и҆ сло́ва, прпⷣбне, воздержа́нїѧ зно́й, ꙗ҆́коже бжⷭ҇твеннꙋю ро́сꙋ терпѣ́лъ є҆сѝ.
Вѣ́триломъ воскрили́всѧ нестѧжа́нїѧ, легкѡ̀ преплы́лъ є҆сѝ жите́йское, ѻ҆́тче, мо́ре, ко приста́нищꙋ ти́хомꙋ направлѧ́емь.
Бг҃оро́диченъ:
Дѣ́вства сосꙋ́де, и҆ невмѣсти́магѡ є҆стества̀ селе́нїе, дꙋ́шꙋ мою̀ просвѣтѝ ѡ҆мраче́ннꙋю, бг҃оневѣ́сто.
Пѣ́снь є҃.
І҆рмо́съ:
Оу҆́тренююще вопїе́мъ тѝ, гдⷭ҇и, спаси́ ны: ты́ бо є҆сѝ бг҃ъ на́шъ: ра́звѣ тебє̀ и҆но́гѡ не вѣ́мы.
Оу҆́глемъ разжига́емь, блаже́нне, безстра́стїѧ, ве́щь ᲂу҆добопа́льнꙋю страсте́й попали́лъ є҆сѝ.
Ѕвѣзда̀ воздержа́нїѧ, высота́ми сїѧ́ѧ, ꙗ҆ви́лсѧ є҆сѝ, дꙋ́шы на́шѧ просвѣща́ѧ, пресла́вне.
На высотꙋ̀ добродѣ́телей возше́лъ, є҆сѝ, и҆ во ѻ҆́стровъ дости́глъ є҆сѝ нбⷭ҇ный, ѻ҆́тче мѡѷсе́е досточꙋ́дне.
Бг҃оро́диченъ:
Дв҃ꙋ по ржⷭ҇твѣ̀ пое́мъ тѧ̀, бцⷣе, ты́ бо бг҃а сло́ва пло́тїю мі́рꙋ родила̀ є҆сѝ.
Пѣ́снь ѕ҃.
І҆рмо́съ:
Ѡ҆чи́сти мѧ̀, сп҃се, мнѡ́га бо беззакѡ́нїѧ моѧ̑, и҆ и҆зъ глꙋбины̀ ѕѡ́лъ возведѝ, молю́сѧ: къ тебѣ́ бо возопи́хъ, и҆ ᲂу҆слы́ши мѧ̀, бж҃е спасе́нїѧ моегѡ̀.
Но́щїю мѧ̀ грѣхо́вною, и҆ сласте́й ѡ҆мраче́нїемъ ѡ҆крꙋже́на, и҆̀же въ тебѣ̀, дꙋхо́вными сїѧ̑нїи всего̀ просвѣтѝ, всего̀ ко приста́нищꙋ спасе́нїѧ, ѻ҆́тче, напра́ви.
Ꙗ҆́коже пчела̀ трꙋдолюби́ваѧ, со́томъ ᲂу҆ма̀ твоегѡ̀ цвѣ́ты добродѣ́телей собра́въ, и҆сточи́лъ є҆сѝ сла́дость безсме́ртнꙋю, го́ресть, ѻ҆́тче, де́мѡнскꙋю ѿгонѧ́щꙋю.
Въ пꙋсты́нѧхъ претерпѣва́ѧ, вы́шнїй гра́дъ наслѣ́довалъ є҆сѝ, пло́ть порабоща́ѧ поще́ньми, чꙋ́дне, къ пи́щи неѡскꙋдѣва́емѣй, и҆ къ ра̑йскимъ селе́нїємъ ѿше́лъ є҆сѝ.
Бг҃оро́диченъ:
Свѧще́нїе ᲂу҆́мное и҆ неприкоснове́нное ѡ҆чисти́лище, свѣти́льникъ златови́дѣнъ, и҆ трапе́зꙋ, ѡ҆дꙋшевле́ннꙋ, хлѣ́бъ носи́вшꙋю жи́зни, дв҃о, вѣ́рнїи тѧ̀ и҆менꙋ́емъ.
Конда́къ, гла́съ д҃:
Мꙋ́рїны заꙋши́въ, и҆ ли́ца де́мѡнѡвъ поплева́въ, мы́сленнѡ просїѧ́лъ є҆сѝ, ꙗ҆́коже со́лнце свѣ́тло, свѣ́томъ житїѧ̀ твоегѡ̀, и҆ ᲂу҆че́нїемъ наставлѧ́ѧ дꙋ́шы на́шѧ.
Пѣ́снь з҃.
І҆рмо́съ:
Ѻ҆́троцы є҆вре́йстїи въ пещѝ попра́ша пла́мень дерзнове́ннѡ, и҆ на ро́сꙋ ѻ҆́гнь преложи́ша, вопїю́ще: бл҃гослове́нъ є҆сѝ, гдⷭ҇и бж҃е, во вѣ́ки.
Ка́ла страсте́й ѡ҆чище́нъ, дꙋхо́вными блиста́ѧсѧ сїѧ́ньми, къ свѣ́тꙋ вои́стиннꙋ невеще́ственномꙋ преста́вилсѧ є҆сѝ, и҆дѣ́же ли́цы, блаже́нне, по́стникѡвъ во вѣ́ки.
Всѧ́кїѧ и҆збѣ́глъ є҆сѝ ѕло́бы, присво́ивсѧ же до́брымъ преложе́нїемъ и҆ до́брымъ жела́нїемъ, невеще́ственнѡ примѣси́лсѧ є҆сѝ, вопїѧ̀, бл҃же́нне: бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.
Болѣ́зньми воздержа́нїѧ безмѣ́рными, болѣ́зненный и҆зсꙋши́лъ є҆сѝ грѣ́хъ, бг҃оно́се. тѣ́мже безболѣ́зненное ѡ҆брѣ́лъ є҆сѝ благи́хъ наслажде́нїе, благословѧ̀ твоего̀ влⷣкꙋ.
Бг҃оро́диченъ:
Сѐ, ю҆́же речѐ дв҃ꙋ дх҃омъ вели́кїй и҆са́їа, во ᲂу҆тро́бѣ бг҃а зача́тъ и҆ ражда́етъ. є҆мꙋ́же пое́мъ: бл҃гослове́нъ бг҃ъ ѻ҆тє́цъ на́шихъ.
Пѣ́снь и҃.
І҆рмо́съ:
Седмери́цею пе́щь халде́йскїй мꙋчи́тель бг҃очести̑вымъ неи́стовнѡ разжжѐ, си́лою же лꙋ́чшею спасє́ны сїѧ̑ ви́дѣвъ, творцꙋ̀ и҆ и҆зба́вителю вопїѧ́ше: ѻ҆́троцы, бл҃гослови́те, свѧще́нницы, воспо́йте, лю́дїе, превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.
Моли́твами вжилѧ́емь, смире́нїемъ возвыша́емь, пра́вдою дꙋ́шꙋ ѡ҆блиста́ѧ, любо́вїю ᲂу҆краша́емь, къ добродѣ́телей соверше́нїю, къ ꙗ҆вле́ннѣй, ѻ҆́тче, восте́клъ є҆сѝ высотѣ̀, зовы́й влⷣцѣ: свѧще́нницы, благослови́те, лю́дїе, превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.
Че́рный тѣ́ломъ, дꙋ́шꙋ же свѣтлѣ́йшꙋ со́лнечныхъ сїѧ́нїй стѧжа́въ, де́мѡнѡвъ ѡ҆чернѝ ѡ҆мрачє́ннаѧ ли́ца, вѣ́рныхъ же просвѣща́етъ сердца̀ свои́мъ подо́бїемъ, те́плѣ пою́щихъ: лю́дїе, превозноси́те хрⷭ҇та̀ во вѣ́ки.
Смире́нїемъ всю́дꙋ ѡ҆гражде́нъ, ᲂу҆бѣжа́лъ є҆сѝ, ѻ҆́тче, є҆ѳїо́пѡвъ мы́сленныхъ стрѣлѧ́нїѧ, ѻ҆́бразъ же бы́лъ є҆сѝ мона́хѡмъ къ боре́нїю врагѡ́въ, дѣ́лы же и҆ словесы̀, съ ни́ми взыва́ѧ: ѻ҆́троцы, благослови́те, свѧще́нницы, воспо́йте, лю́дїе, превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.
Бг҃оро́диченъ:
Па́че є҆стества̀ зачала̀ є҆сѝ, па́че сло́ва родила̀ є҆сѝ содѣ́телѧ человѣ́ческагѡ є҆стества̀, бы́вша чл҃вѣ́ка, ѻ҆ц҃ꙋ̀ неразлꙋ́чна, влⷣчце чⷭ҇таѧ. є҆мꙋ́же пое́тъ всѧ̀ тва́рь: ѻ҆́троцы, благослови́те, свѧще́нницы, воспо́йте, лю́дїе, превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.
Пѣ́снь ѳ҃.
І҆рмо́съ:
Оу҆страши́сѧ всѧ́къ слꙋ́хъ неизрече́нна бж҃їѧ снизхожде́нїѧ, ꙗ҆́кѡ вы́шнїй во́лею сни́де да́же и҆ до пло́ти, ѿ дв҃и́ческагѡ чре́ва бы́въ чл҃вѣ́къ. тѣ́мже пречⷭ҇тꙋю бцⷣꙋ, вѣ́рнїи, велича́емъ.
Въ дѣ́лѣхъ вои́стиннꙋ благи́хъ жи́знь сконча́въ, пости́глъ є҆сѝ благи́хъ и҆сто́чникъ, и҆ твоегѡ̀ жела́нїѧ коне́цъ прїѧ́лъ є҆сѝ, пра́зднꙋющихъ же и҆дѣ́же гла́съ съ хвале́нїемъ, ра́дꙋѧсѧ всели́лсѧ є҆сѝ, досточꙋ́дне мѡѷсе́е, ѻ҆́тче прпⷣбне.
И҆ска́паютъ, ѻ҆́тче, сла́дость по́льзы болѣ́зней по́тове твоѝ, и҆ го́ресть на́шꙋ стра́стнꙋю ѿго́нѧтъ: и҆сточа́ютъ на́мъ и҆сцѣлє́нїѧ мо́щи, и҆ гноє́нїѧ ѕѡ́лъ и҆ дꙋ́шъ скве́рнꙋ ѡ҆чища́ютъ.
Вѣнцы̑ вѣнча̀ хрⷭ҇то́съ неꙋвѧда́ющими твою̀, главꙋ̀, чꙋ́дне, побѣди́вша тве́рдѡ полкѝ мїроде́ржца, и҆ прпⷣбныхъ ликѡ́мъ прпⷣбнѡ приче́лсѧ є҆сѝ. съ ни́миже моли́сѧ, и҆зба́витисѧ напа́стей чтꙋ́щымъ тѧ̀.
Бг҃оро́диченъ:
Оу҆ста́вила є҆сѝ є҆ди́на въ жена́хъ клѧ́твꙋ первозда́нныхъ, бг҃оневѣ́сто, неѡпи́саннаго пло́тїю ро́ждши ѡ҆писꙋ́ема. ѡ҆бнови́ла є҆сѝ зако́ны є҆стества̀, нескве́рнаѧ, разстоѧ̑щаѧ пе́рвѣе, пресла́внымъ хода́тайствомъ твои́мъ соедини́ла є҆сѝ.
Молитва 1‑я
Аудио:
2:07
О, вели́кая си́ла покая́ния! О, неизмери́мая глубина́ милосе́рдия Бо́жия! Ты, преподо́бный Моисе́й, был пре́жде разбо́йником, но пото́м ужасну́лся свои́х грехо́в, воскорбе́л о них и в раска́янии прише́л в монасты́рь и там в вели́ком пла́че о свои́х беззако́ниях и в тру́дных по́двигах проводи́л свои́ дни до кончи́ны и удосто́ился Христо́вой благода́ти проще́ния и да́ра чудотворе́ния. О, преподо́бный, ты от тя́жких грехо́в дости́г пречу́дных доброде́телей, помоги́ и моля́щимся тебе́ раба́м (имена), влеко́мым в поги́бель от того́, что предаю́тся безме́рному, вре́дному для души́ и те́ла употребле́нию вина́. Склони́ на них свой ми́лостивый взор, не отклони́ и не пре́зри их, но внемли́ им, прибега́ющим к тебе́. Моли́, свято́й Моисе́й, Влады́ку Христа́, что́бы не отверг их Он, Милосе́рдный, и да не возра́дуется диа́вол их поги́бели, но да пощади́т Госпо́дь этих бесси́льных и несча́стных (имена), кото́рыми овладе́ла па́губная страсть пья́нства, ведь мы все Бо́жьи созда́ния и иску́плены Пречи́стой Кро́вью Сы́на Его́. Услы́шь же, преподо́бный Моисе́й, их моли́тву, отгони́ от них диа́вола, да́руй им си́лу победи́ть их страсть, помоги́ им, простри́ твою́ ру́ку, вы́веди их на путь добра́, освободи́ их от ра́бства страсте́й и изба́вь их от винопи́тия, что́бы они́ обновле́нные, в трезве́нии и све́тлом уме́ возлюби́ли воздержа́ние и благоче́стие и ве́чно прославля́ли Всеблаго́го Бо́га, всегда́ спаса́ющего свои́ созда́ния. Ами́нь.
В каких случаях читают молитвы Моисею Мурину?
Если Вас или Ваших близких замучило пьянство или непрекращающиеся запои, тогда в данном случае молитва святому Моисею Мурину способна избавить человека от беса пьянства, даже в самых тяжелых случаях. Читать ее можно непосредственно зависимому, если он готов к этому духовно, или родными без ведома больного во время запоев. Помогает святой и в случаях постоянных измен мужа или жены, спасая от беса блуда.
Молитва 2‑я
О, преподо́бный, ты от тя́жких грехо́в дости́г пречу́дных доброде́телей, помоги́ моля́щимся тебе́ раба́м Бо́жиим (имена), влеко́мым в поги́бель оттого́, что предаю́тся безме́рному, вре́дному для души́ и те́ла употребле́нию вина́. Склони́ на них свой ми́лостивый взор, не отклони́ и не пре́зри их, но внемли́ им, прибега́ющим к тебе́. Моли́, свято́й Моисе́й, Влады́ку Христа́, что́бы не отве́рг их Он, Милосе́рдный, и да не возра́дуется диа́вол их поги́бели, но да пощади́т Госпо́дь этих безси́льных и несча́стных, кото́рыми овладе́ла па́губная страсть пия́нства, ведь мы все Бо́жии созда́ния и иску́плены Пречи́стою Кро́вию Сы́на Его́. Услы́шь же, преподо́бный Моисе́й, их моли́тву, отгони́ от них диа́вола, да́руй им си́лу победи́ть страсть, помоги́ им, простри́ твою́ ру́ку, вы́веди их на путь добра́, освободи́ их от ра́бства страсте́й и изба́вь их от винопи́тия, что́бы они́, обновле́нные, в трезве́нии и све́тлом уме́ возлюби́ли воздержа́ние и благоче́стие, и ве́чно прославля́ли Всеблаго́го Бо́га, всегда́ спаса́ющего Свои́ созда́ния. Ами́нь.
Кто такой Моисей Мурин и почему ему читают молитвы?
Моисей жил в 4 в. в Египте. Был эфиопом, из-за черного лица его называли «Мурин». Мужчина находился в услужении знатного господина, но после того, как совершил убийство, хозяин изгнал раба.
Моисей прикрепился к банде разбойников и, благодаря физической силе и жесткому характеру, стал главарем. Люди боялись одного имени Мурина. Со своими подельниками он совершил много плохого: кражи, убиения. Мужчина со временем осознал свои грехи и решил уединиться в тихой обители.
Моисей долго замаливал свои злодеяния, часто приходил к игумену монастыря за советом. Старец наставлял никогда не перенасыщаться, жить впроголодь, воздерживаться от плотских утех.
Через годы Моисея посвятили в пресвитеры из-за его смирения. Мужчина за пятнадцать лет службы собрал вокруг себя 75 учеников. Когда ему стукнуло 75 лет, предсказал нападение разбойников на обитель и убедил своих учеников покинуть монастырь, чтобы избежать мучительной погибели. Сам же остался в священных стенах с 7 монахами. Мурина и шестерых братьев убили. Лишь один спрятался.
Моисей после смерти признан Святым. К нему обращаются для помощи при алкоголизме. Искренняя молитва способна исцелить больного даже в самых тяжелых случаях.
История жизни святого
Будущий святой родился в IV веке в Эфиопии. За смуглый цвет кожи прозвали «Мурин». Изначально Моисей был рабом в семье почетного гражданина, который не бил и не оскорблял своих слуг. Однако судьба человека, живущего честным и честным трудом, не обманывала человека, и это противоречило закону — Богу и человеку. Моисей пил, вел бурный образ жизни, что в итоге привело к тяжкому преступлению — убийству. Хозяин тут же выгнал его из дома, и Мурин не нашел ничего более достойного, чем возглавить банду грабителей.
Много лет Мурин вместе со своими подельниками грабил, проливал кровь своих соотечественников, лишал женщин чести и невиновности. Он обладал огромной физической силой и внушал людям страх. Однажды он даже переплыл Нил, зажав в зубах острый меч, только чтобы убить обидевшего его пастуха. Не в силах схватить человека, он в гневе разорвал четырех ягнят, за которыми следовал пастух. Мясо, как и варвар Моисей, ел в сыром виде, продавал шкуры и на эти деньги пил вино в течение недели. Но однажды он понял, что упало, и пошел к воротам монастыря, чтобы умолять монахов принять это.
Когда они увидели Моисея в дверях, они решили, что он одержим жаждой убийства, и начали готовиться к смерти. Но вдруг вор заплакал и умолял впустить его для покаяния. Монахи не сразу поверили в раскаяние убийцы и вора, ища коварной хватки в его действиях. Но Моисей Мурин оставался на коленях перед воротами несколько дней без еды и пищи, и монахи впустили его. Моисей поселился в келье отшельника, где горячо молился и ел не более трехсот пятидесяти граммов сухого хлеба и стакана воды в день.
Он без устали читал молитвы, несомненно выполняя все наставления братьев, отличавшихся кротостью и аскетизмом. Однажды четверо грабителей напали на его келью, которая находилась в заброшенном монастыре. Как оказалось, это были бывшие сообщники Моисея, но не сразу узнали его.
Моисей Мурин связал всех четверых, как сноп, и отвел в монастырь, сказав, что не отнимет у них жизни. Когда воры поняли, что их бывший босс стоит перед ними, и осознали, насколько он изменился, они были шокированы и даже раскаялись. Позже они стали первыми учениками Моисея, приняв монашество, как и он. За следующие пятнадцать лет Мурин приобрел 75 учеников и дар дальновидности. Незадолго до смерти святитель предсказал нападение, в результате которого на монастырь обрушатся люди, и убедил большинство монахов спастись. Сам Моисей и семь его товарищей остались и были замучены от рук убийц. После смерти он был канонизирован и признан святым.
Акафист Моисею Мурины сложили, когда его убили разбойники, напавшие на монастырь
В сане иеромонаха преподобный Моисей подвизался 15 лет. За это время он собрал вокруг себя 75 учеников. По совпадению, когда ему исполнилось 75 лет, он предупредил братию, что на обитель готовиться нападение варваров-мазиков (берберское племя).
Услышав, что им грозит смерть, иноки собрались бежать, на что он их благословил. Прос себя же он сказал: «Я жду этого дня уже столько лет, чтобы исполнилось слово Господа нашего Иисуса Христа: «Все, взявшие меч, мечом погибнут» (Мф. 26: 52)».
Развалины Келлии. В VI веке христианские монастыри и монашеские общины подверглись разграблению языческим берберскими племенами. Одна из их шаек напал на монастырь, где жил святой Моисей Мурин, а также убила его и ещё 7 монахов. Фото:
upload.wikimedia.org
Тогда с преподобным решили остаться 7 братьев. Разбойники ворвались в Скит и разграбили его. При этом они убили авву Моисея и семь его учеников. Один же из монахов спрятался за мешками с верёвками и видел, как семь венцов сошли с неба и опустились на их тела.
Произошло это около 400 года. В наше время мощи преподобного Моисея Мурина покоятся в Египте в монастыре Нитрийской пустыни. Их почитают паломники и верующие, живущие в этой местности.
7 монахов
погибло вместе с преподобным от рук разбойников, все они стали святыми
Сложен акафист святому Моисею Мурину, вот выдержка из него:
Тропарь, глас 1-й
Пустынный житель, и в телеси Ангел, и чудотворец явился еси, Богоносне отче наш Моисее: постом, бдением, молитвою небесная дарования приим, исцеляеши недужныя и души верою приходящих ти. Слава Давшему тебе крепость, слава Венчавшему тя, слава Действующему тобою исцеления.
Кондак, глас 4-й
Мурины заушив, и лица демонов поплевав, мысленно просиял еси, якоже солнце светло, светом жития твоего и учением наставляя души наша.
Тропарь, глас 8-й
В тебе, отче, известно спасеся еже по образу: приим бо Крест последовал еси Христу, и дея учил еси презирати убо плоть, преходит бо, прилежати же о души, вещи бессмертней. Темже и со ангелы срадуется, преподобне Моисее, дух твой.
Кому необходимо молиться
Святые в православной вере выступают вместо проводников, способных сблизить человека с Богом. Молитвы им помогают защититься от врагов, бедствий, несчастных случаев, болезней. От алкоголизма, как и от любой другой болезни, они тоже способны помочь, если знать, какие молитвы, кому и как правильно читать.
Обращаться к святым можно, стоя перед иконами, в храмах или просто в собственной душе. Главное – всем сердцем желать близкому человеку исцеления от похмельного синдрома или пьянства, верить в те слова, что произносятся. Придется раскрыть свой ум, тело и душу, ведь чистота духа – самое главное условие, которое позволяет заветным словам быть услышанными.
Кому из святых необходимо читать молитвы, чтобы избавиться от недуга или избавить от него кого-то из близких? Обращаться можно к:
- Богородице перед иконой «Неупиваемая чаша»;
- Матроне Московской;
- Иоанну Кронштадскому;
- Моисею Мурину;
- Святому мученику Вонифатию;
- Божьей Матери перед иконой «Семистрельная».
Молитва от недуга пьянства должна читаться после совета с батюшкой, который может подсказать, к кому лучше обратиться в своих просьбах, и как построить свое поведение, чтобы увеличить силу воздействия святых слов.
Важно! От похмелья и пьянства помогут только искренние, полные желания помочь молитвы.
Иоанн Крондштатский
Иоанн Кронштадский – святой Русской православной церкви, канонизированный в 1964 году. Долгое время являлся настоятелем Андреевского собора, который располагается в Кронштадте. Известен своей общественной и политической деятельностью. Дня этого святого – 20 декабря и 1 июня.
Иоанн Кронштадский известен не только в Русской православной церкви, но и за рубежом. Страждущие всегда получают у него помощь, если необходимо спастись от пьянства, и если это желание искреннее, сильное и ничем не запятнано.
Святой оказывает помощь не только пьяницам. К нему также часто обращаются женщины, мечтающие всем сердцем о ребенке, семьи, где дети тяжело болеют и надежды на традиционное излечение мало. Иоанн Кронштадский также помогает справляться со знаниями, делая их доступнее для человека.
Молитва Иоанну Кронштадтскому от пьянства звучит следующим образом:
Как и в случае с Моисеем Муриным, молитву эту можно читать не только перед иконой, но и в собственном разуме, обращаясь к святому со всей душой.
Иоанн Кронштадский, молитва которому от ругани, пьянства и от недоброжелателей прочитана от чистого сердца, всегда подарит свою защиту и свое покровительство нуждающимся.